حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع) تأکید باقری بر نقش مهم کریدور شمال–جنوب در تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش وزیر کشور به نشست دانشگاه جورج تاون

  • کد خبر: ۱۵۰۶۱۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
واکنش وزیر کشور به نشست دانشگاه جورج تاون
وزیر کشور گفت: کسانی که سردمدار مخالفین جمهوری اسلامی شده‌اند، عددی نیستند که برای نظام و کشور خطری داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد وحیدی در واکنش به نشست براندازان در دانشگاه جورج تاون و حضور برخی سران ساواک در تجمعات ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: این اتفاقا جالب است که بررسی کنیم سران مخالف ما چه کسانی هستند؟ یکی از این سران فردی است که پدر  و خانواده‌اش یکی از بدترنی وسیاه‌ترین دوران‌ها را در این کشور رقم زده است. این آقای رضا پهلوی سرسلسله این مخالفان شده است.

وی ادامه داد: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که این‌ها خطری برای نظام و کشور دارند، گفت: این‌ها واقعا عددی نیستند. یک چیزهایی درست می کنند برای اینکه  پول می‌گیرند. 44 سال است که اقدام کرده اند که این آخرین نشست از همه مفتضح‌تر بود.

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->